En ledig måndag

Har för min del gått ut på att göra ingenting. 12 timmars sömna satt riktigt fint och bedövdes verkligen. Men ändå vill jag bara gå och lägga mig och fara iväg till drömmarnas värld där man slipper verkligheten som just nu går mig på nerverna och kommer förstöra mig innefrån och ut. Eller nej. fjällen. Dit vill jag fara, till frihet, bort från umeå. För drömmar verkar itne heller vara något att lita på...eller med hjälp av en drömbok så tydde Nanny  min dröm om den svartvita jätteäckliga katten som hoppade mot mig och man kan ungefär säga att den blivit sanning. Dock inte på den positiva sidan. Och katten som hoppade mot mig var riktigt riktigt läskig! Annars så taggar jag en till ledig dag imorgon och våfflor hos Amanda ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Oj då, vad betydde drömmen?

2009-03-31 @ 10:51:14
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0