En handväska full med äpplen

 
Klockan är 9.15 och jag är både vaken, påklädd och har hunnit med en hel del humör. Toppen! Om 15 min sticker Frida,Jag,Nanny och Vilja till Bräntis och kör hårt i de 2 små lillbackarna!! Igår kvälls blev det bowling för hela slanten, Gud vandrade från sida till sida och kunde aldrig riktigt bestämma sig vem som få lyckan på sin sida. Efter det stack vi hem till Amandas soffa och drog i gång planer och budget för vår  kommande resa om 7 månader och vi kom fram till en massa äpplen och mkt mer =D. Men nu mina damer och herrar måste jag käka frukost och bylta på mig täckbyxor och snowboardskor. På återseende xP

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser ut som ena riktiga proffsiga bowlare haha!

2009-03-22 @ 17:17:32
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0