Jag ska bli en reko kille med finess

2 inlägg på en dag....jag ska kanske tänka på att bli en såndär gangsterbloggare som bloggar minst 3ggr per dag men då att inläggen inte är så långa och invecklade som mina brukar bli. Vi får väl se...

Visst, jag var rastlös...hade inget bättre för mig så jag tänkte slänga lite med armarna sådär för skojjs skull nivet xD men såklart så var det en stor dörr där i vägen och SWOSH så hade jag krockat med dörren och min hand fick väldigt ont. :(

Jag lovar att typ alla ben och kotor i min rygg just nu ligger fel, ont göre!! Är i stort behov av massage, någon frivillig?? (nivet att jag ger tbx också ;))

Jag råkade lyssna på "en vänlig grönskas rika dräkt" och sommarkänslorna bah svalla upp!! sjukt! Ge mig sol, värme och sommarlov.....på tal om det. Jobb. "PAPPAAAAA"

Kommentarer
Postat av: Frida

svar: jamen absolut! vindeln (eller nåt) nästa :D

2009-03-10 @ 07:54:24
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0