Du är en av flera tusen

-Känn dig inte speciell på nåot vis ;O

Gissa vad? Jag läste inte en endaste liten mening ur min bok...istället var jag grymt ratlös och gick omkring och smakade maten mamma lagade, mkt gott. Sen gick jag runt i huset och gjorde ingenting, satt lite vid datorn, såg några sekunders tv osv....var verkligen sjukt rastlös! Men orka klaga!? Vi befinner oss ju typ halvt i himlen när vi inte har något skolarbete att måste jobba med. Så tyst på mig. Bara Le och vinka, le och vinka xD.  Idag har vi sovmorgon till 10.00 Partyyy, utvilad och sådär lagomt pigg en lagomt tidig vardagsmorgon är alldeles lagomt bra. Efter skolan så bär det av till lägenheten för att FIRA NANNY min plums och bästa vän som idag fyller 17 stora fina år!! GRATTIS på henne!!! För ett år sen var i underbara fjällen och vädret var det sämsta under veckan emn ändå himla bra, vi åkte i storbacken och filmade 2 av våra korta nördiga men oerhört genomtänkta kortfilmer ;P. Fina minnen. Annars så vill jag äta våfflor idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0