Det är en konstig värld vi lever i

Jag har tryckt på min egen blogg 90ggr under 2h....så nu tjaffsar den med mig igen, får fixa det sista imorgon :P. Nu sitter jag istället här och lyssnar på min underbara Lars Winnerbäck och just nu sjunger han en låt om mig!!! "Jag ska värma dig Anna, jag ska lyssna och förstå..."  Mkt klok och fin mening tycker jag....fast i verkligheten kan det ju gärna få vara någon annan Lasse xD.

Annars så taggar jag sommar mer än vanligt....FOTBOLL, jag vill spela fotboll på grönt gräs, eller jag vill lära mig spela fotboll och få springa allt vad man har. Fatta känslan en varm sommarkväll! Het underbart!! jag vill jag vill jag vill, jag längtar! Snart är vi där...faktiskt....tiden bara rusar iväg. Och just nu vill jag också vara i soliga Klimpfjäll med 1 minusgrad och åka skoter, pimpla och sjunga Ja må hon leva för Annelie, jag fick tyvärr nöja mig med telefonen. GRATTIS endå.

Och sist men inte minst så ska jag meddela att jag nu efter 6 hela veckor inte längre är less på jeans så ikväll bryter jag mitt uppehåll och hoppas på att de har förbättrat sig och visar sig vara sköna och användbara. Bah och hålla tummarna. Nä nu innan middagen tänkte jag plugga lite glosor innan det bär av mot Nickes place som ett litet slut på helgen. Och JAG SAKNAR NANNY!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag glömde mina glosor på skolan =)

2009-03-15 @ 17:51:41
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

är det inte emy som brukar ha så tur med fiskningen? ;)



mot vindeln typ :D

2009-03-15 @ 21:58:52
URL: http://lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0