Change one's mind


Nyss satte jag i mig lite kladdkakesmet...inte så smart, men gott var det och vi fika blir det minnsan imorgon på Vi-timmen. Vi laddar upp med socker innan provet vettni, då kommer det bli  toppenresultat för hela klassen! Idag kom det snö, sen kom det sol sen kom det moln. ett ord. VÅRVINTER! Skoldagen var helt okej, gymmet sög men Nanny var glad och piggade upp mig efteråt. Sen har jag suttit med engelskan och samtidigt framför msn...det har väldigt sakta och säkert gått framåt men lär ändå vara rätt kass på provet, men det är engelska....man kan gissa! xD Och jag ringde lilla Johannes som är uppe i fjällen och lever livet, han är väldigt väldigt söt och jag saknar honom!!!! ge oss fjällen ba!!!
 
Anna: Vad har du gjort mer då?
Johannes: Jag har åkt bobb
Anna: Åh vad kul, gick det snabbt?
Johannes: Jaa, det gick så fort att man kunde säga....Yeah!!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha söt :D :)

2009-03-23 @ 22:08:02
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0