Nyponbuskar nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar


Onsdag,  vaknade som skrivet utan ström i huset viket gjorde det lite läskigt att vara inne i badrummet, kolsvart blev det och det såg väldigt sorgligt ut i kylskåpet när alla matvaror stod i mörker och utan kyla. Dagen tog sig framåt, jag sprang i en tom korridor med Amanda och Marica tätt jagandes efter vilket ungefär var dagnes bästa...ni skulle sett dem, sjukt kul.
På Nkn såg vi nån atomfilm med den där mannen som var med i Olles alla atomfilmer i nian....det var ett fint litet moment med minnen....men Amanda verkade inte fatta så mkt och kom inte ihåg alls. illa. Efter skolan drog jag och Angelica och tjockade lite på frasses... underbart gott, underbart onyttigt... jag blev asrädd när jag nästan attackerade mig själv med dressingburken. haha, humor. Sen höll jag på att halka omkull på vägen när jag sprang över med mina halkiga klackar... hade jag gjort det så hade jag blivit påkörd, men turen var på min sida och det enda jag gjorde var att skrika högt och skratta åt mig själv (a) Men nu... Novellanalys och middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0