Before you drive the car you take it for a testride

Inte ett ord står på mitt "anteckningsblock" helt blankt och fint är det...inga läxor, inga prov, ingenting. Oj så partyy!!! Så för kvällen har jag absolut inga planer men har iaf betämt mig för att inte slösa bort den framför tvn elle datorn...kanske tar till boken som jag läst 2 sidor på...ja, det låter som en plan. Så får det bli! Synd att vi itne längre har ett badkar...då hade jag tagot ett förjävla varmt och långt bad....tänk så underbart, men som vanligt bara vanligt önsketänkande, ingenting som går i uppfyllesle, bara att leva med det!

Annars så är jag som den yngsta systern i denna familj...man skulle lätt kunna tro det, både på utseende och beteende, det är väl både positivt och negativt, men ganska ofta så tar jag faktiskt kommandot och agerar storasyster, det är kul! Men mina syskon är söta...på olika sätt sådär. Och dom tar hand om mig som deras lilla "lillasyster" så jag trivs. Ville bara skriva nåt lite random sådär. haha.

Idag var vi uttråkade på Nkn så Amanda,Angelica,Jennie,Marica,William och jag startade en mkt fin msnkonversasion:

Adam
var
en
liten
sten
som
var
väldigt
mogen
men
hade
en
gädda
till
att
leka
mamma,pappa barn
hos
hans 
farbror
PUNKT.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Den var en fin historia.

2009-03-24 @ 21:22:34
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0