När tankar blev för stora och sprack

Eftersom det är torsdag så slutade vi som vanligt klockan tolv och det bar för första gången inte av till gymmet utan Amanda och jag hade bestämt oss för att för en gångs skull verkligen ta reda på de långa lediga timmarna vi egentligen har men aldrig riktigt fått uppleva.  Så ensam i huset hade jag 5 härliga timmar framför mig....trodde jag. Satt med novellanalysen under heela tiden utan att komma direkt långt, så efter 5h gav jag upp och tittade istället på The Hills och lyckdes med det man som normal människa inte borde göra... börja böla. Asså Vaa??? haha...illa Anna...illa!! Vart är du påväg människa? Man undrar ju.

Sen bar det av med Amanda till Midgård där vi tittade på estet-ettornas föreställning där vår kära vän Frida medverkade. Allt ägde fett!! Jag saknaaade Revyn och bölade lite igen, både av skratt (då det svängdes loss riktigt hårt på scenen) och av saknaad. Haha, undra när min glada dag tog sig en vänding, jag var själv aldrig medveten om att det hände, men nu sitter jag här och vill bara sova och drömma om att jag är med i en revy.


Kommentarer
Postat av: Frida

haha bilden :D

2009-03-13 @ 15:51:11
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0