Anna älskar skolan...

Nu har jag införskafat mig några låtar, en bild och soptify och tetris till min nya dator, det går framåt men är fortfrande en bra tag kavar tills den är sådär fin och full som min förra... men den har ju en fin och icke fettfläckig skärm, det är ett plus =). Jag fick just ett stort bröm av min lilla lärare för min otroligt fina närvaro, 0.6% hahah ja..vad ska man säga? Anna älskar skolan?.... nja okej, det är inte riktigt sant, men att vara sjukt är som ovärt så jag hänger hellre i skolan under dagarna ;).

Amanda says Hi beacuse now we have english and talking like craaaazy! And I jjust make her cry just beacuse  I said "Sleep well cykelställ" vilket hon tydligen inte hade hört...sucker!! Partylektionen vi har alltså, bra humör, bra början på dagen! Goodbye my dear friends, have  lovely day xD


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har kommitpå att man kan säga "Godkväll cykelställ" också! :O

2009-03-17 @ 19:38:20
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0