You're voice was the soundtrack of my summer


Okejdå, vädret tog sig och har blivit bättre, man kan faktiskt gå barbent utan att frysa :). Jaha ja, så var den första skolavslutningen på draggen avklarad, bara 2 kvar varav ena är studenten. Det var mysigt och fint med uppträdanden i idrottsalarna men det var ändå studenterna som gjorde avslutningen till något extra med deras skrikande, tjoande, tutande och sjungande. Det gjorde inte alls ont att höra dem skrika "2 år kvar, 2 år kvar" eller "Alla som inte dansar är ettor och tvår" utan tvärt om, jag fick rysningar av hur härligt det verkade och är nu galet taggad  på att få gå de här 2 resterande åren och sedan få stå där i en studentmössa med hela LD3AD och skrika ut min lycka så högt att rösten försvinner. Jag vill, jag vill, jag längtaaar!!! Och GRATTIS MEGHA, bra gjort!!! =D Efter avslutningen bar det av till stan där vi picknickade i SFparken och tittade på studenflaken som körde förbi. Snart blir det studentfika hos megha och ikväll taggar vi till med avslutningspartajj hos tå'n :). Jah sörjer typ inget detta år vilket jag annars alltid gör, men nej, den här gången ser jag bara fram emot framtiden och allt som komma skall. Nu: SOMMARLOV!!

   

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den var fiiint!

2009-06-10 @ 16:29:51
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

härligt härligt :) :)

2009-06-11 @ 09:53:01
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Åh va fin bild på dej och Amanda!

2009-06-11 @ 13:49:56
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0