What a feeling

Svar till anonym: (nu låter jag som en riktigt gangsterbloggare igen) Haha nej jag var inte ett dugg full när jag skrev det förra inlägget, bara trött, övertaggad och väldigt oseriös!! xD

Dagen idag behövdes... älskade bodbysund, dit borde vi fara mkt oftare. Emy och jag hade mest party som vanligt. Vi har fikat, tagit årets första dopp, solat järnet, kört bil (en trög folkvagnsbuss) för första gången i våra liv och hon ägde ut mig, gått carzy med en rullstol och typ haft allmänt skoj. Dagens bästa drogs av pappa då han skulle hälla bordvatten ur en plastflaska men tappade den och dränkte både smörpaketet och typ halva bordet, sjukt kul! Och som ett fint avslut på bydagen så åkte jag en 11 mil lång motorcykeltur hem med pappa och det var ju ba för härligt!!! Nu ska jag fetlata mig och göra ingenting alls och imorgon bäre av till jobbet igen......jag vill inteee!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0