Stackars fem små tår

Igår var det ett år sedan Amanda, Frida och jag var i Stockholm, gick vilse på drottninggatan och såg våra allra nördigaste bröder & Avril Lavinge live!! Shit, det känns som typ... jag vet inte, inte som nyss men inte heller som ett helt år sedan... ajja, fina minnen är det iallafall :).

Dagen till ära har mina tår på endast den högra foten fått lida... jag började dagen med att tappa en sten på min lilltå = Smärta! Sen körde jag över alla tår med en rullstol då tanten satt i... sen gjorde jag det igen 15 minuter senare och när jag skulle cykla hem råkade jag dessutom köra över min fot med min röda racercykel. Högst onödigt! Annars så har jag gjort min första smulpaj och har blivit less på solen så jag sätter mig och glor på en film medans resten av kvarteret är ute och leker. party. Helginlägget kommer sen... nån gång xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0