tuuuut, biingo, tuuuut

Vi satt i en liten bil på en parkering och spelade bilbingo. Första gången för mig och om det blir sista har jag ingen aning om. 3 timmar, ingen vinst. Men allt är ju trevligare än en tråkig ensam kväll efter en tråkig ensam dag.

"Att inte göra någonting alls, är en underskattad aktivitet"
// Tomas Ledin och Jesper.
Helt sant, men jag gör helst ingeting alls med någon, att sitta själv är oftast väldigt trist, fast ibalnd kan det faktiskt vara riktigt skönt, men det är sällan. Så jag ber er att offra er, eller nej. Jag föreslår att ni ska offra er att ha lite kul med mig. Haha, jag lovar att jag inte är så pervisk som jag låter, gillar bara sällskap ;)

Vi såg en riktig Moto Moto igår, det var inte fint. Killar, bli inte så!
Snart äre dags för ännu en arbetsdag, bah.... jag vill inte. Men vi ska faktiskt få plocka bommor, jag taggar.
Godnatt burnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0