Stycket i mitt hjärta

Okej, Nanny har från och med nu övertagit titetln som mitt lilla svampdjur eftersom amanda inte ville ha det. Men det suger att hon fortfarande är bortom landets gränser och kammar ryssar, hon ska ju vara bara ett kvarter bort och göra spontana saker med mig och Emy....som också är borta för den delen.... dock bara på andra sidan stan, men ändå. Här sitter jag alldeles ensam och äter en fairtrade banan till frukost och ska snart till skolan. Kul? Nej! Jag har inte ens kletat ansiktet och det är 10min kvar till avgång. Damn. Ajja, jag drömde iaf att jag skulle till turkiet med Nannys familj + Emy... det var askul och sjukt snygga hotell, synd att det bara var en dröm. Men vi 3 taggar iaf Skottland nästa sommar om vi kan gulla lite mer med Chris och spara pengar vilket inte borde vara så svårt..då är vi ju 18 också...så det så. Taggabagga!!! Hupp hupp.. nu ska jag ge mig av och idag ser jag ut som angelica...om det säger er något. Vi är tvillingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0