Sommaren är här och solen skiner

En sjukt varm dag och jag var instängd på ålderdomshemmet med gamlingarna. Nä men faktiskt så klagar jag inte så mkt idag, det var rätt okej och fick nog med sol från 15.30 då jag stekte på altanen med Amanda & Angelica. Stael stack och efter middagen vandrade jag runt barfota i 1,5h på mina hemkvarter tillsammans med Angelica. Jag har nog gjort mina fötter till riktga landsfötter + en massa typ stensår så satan var ont det gör att gå. Men jag härdar och försöker att inte göra en sån stor sak av det hela xD. Men nu är klockan mkt och jag måste hinna renbädda sängen innan jag jag skuttar i säng för en tidig kväll med många timmars sömn.

Kommentarer
Postat av: pussbajs

Jaa riktiga fina landsfötter har du fått så som du härdade :D snart kan du nog vandra runt barfota i mina hemtrackter.. dvs skogen där kan vi plocka kottar och göra fiina kottgubbar av :) såna tidsfördriv pysslar vi med här ;), du kan t.om. få ta med en gubbe hem som minne :* tihi

2009-06-27 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0