Ska vi leka Lost?


Lost verkar bli en verklighet. Ett plan, en krash mitt i vattnet långt bortom radarn där ingen ser en,världen är förskräckt och kan inte fatta att det är sant. Men i verkligeheten så sitter de där jävlarna nu på en ö nångonstans långt bortom den där  Bermudatriangeln., eller varför inte mitt i den där det säkert finns en ö som hoppar i tiden och innehåller massa människor som har bott där hela livet och de tvingas leva på frukter och vildsvin tills de tillslut hittar en underjordisk lucka där det bor en man som har ett förråd där det finns tonvis med mat och.... haha nä okej, den serien har spårat totalt, men ändå att det är precis samma sak som händer nu med planet från brasilien. Scary. På riktigt. Det här är serious shit dude, inget jävla Lost med hoppande öar i tiden och massa "the others", nä...this is the real deal. Och jag blir rädd för den där bermudatriangeln.... ska aldrig åka över där. Punkt slut.

Jag fick mig en trevlig timme med farfar idag då jag intervjuade honom för ULS:en och jaa... han är väldigt söt och väldigt klok den gubben. Vi snackade en halvtimme om hus och om den här kraschen + triangeln och om tillsattsämnen i drickor osv, mkt trevligt. Sötfarfar min.

Kommentarer
Postat av: Frida

"serious shit dude" oja, sjukt läskigt är det :S Men dom har hittat några tror jag

2009-06-03 @ 22:15:40
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0