plattångar och pastasallad




Fin dag, jag älskar att vara ledig från läxa och kunna göra vad man vill när man vill, det är ungefär som att gå i pension fast man är ung och kan välja att hoppa omkring hur länge som helst utan att musklerna och skelettet klappar ihop och man hamnar på sjukhus. DRICK MJÖLK UNGDOMAR! Fast mjölk är så äckligt på sommaren, äckligare än vanligt alltså, och då äre rätt illa, men jag dricker det som medicin osså poff, så kan jag hoppa från stenar utan att dö.

Nu är mitt hår platt igen, vi åt pastasallad även till middag, Nanny är hemma och allt är ungefär som vanligt,. Bara det att vi får sommarlov imorgon vilket känns rätt missanpassat men logiskt sätt så ska det nog vara såhär, så det är väl bara att acceptera och gå vidare. Mooving foorward, tar sommaren som den kommer och tjänar pengar. Bra plan. Och nu ska jag cykla ner till kyrkudden och parta med waldrofbarnen,yeeey... precis allt är som vanligt xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0