Oj,jag blåste bort

Haha värsta myspysar-party-blåsvädret det är ute ju!! Man borde sätta upp ett tält i trädgården och ligga där inne med en sovsäck, en film och massa chips, dock inte själv, en mysig människa skulle såklart vara med =).



Högst ovärd skoldag... vi såg 2 olika filmer de 2 första timmarna, sen gjorde vi en utvärdering på 1sek och sen slutade vi. Väldigt givande timmar måste jag erkänna... Ajja vi stack iaf på stan sen och hängde på Ica gourmet i 2h samtidigt som vi käkade kex, snackade tjejsnack och spanade på killar. Trevligt trevligt. Och efter en cykeltur i busvädret så sitter jag nu här platsad framför datorn och ska skriva ULS så fingrarna svider... eller iaf tills Sex and the City börjar, då blire paus. Passa på att rensa era själar idag och gör sånt ni inte brukar... det ska iallfall jag, och vem vill inte vara som mig!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0