Islands nationaldag

det är idag det, och idag har Torborg och Torvald namnsdag...Grattis till de stackars satarna som heter så :). Tredje dagen gillt på ålderdomshemmet och  de 6 timmarna gick faktiskt liite snabbare än vanligt. Jag har bakat en banankaka, bäddat sängar, tvättat en tvätt, plockat blommor till midsommarstången och sett på Planet Earth. Sjukt slappt men sjukt drygt, men det visste ni ju redan. Imorgon är sista dagen för den här veckan och hej vad jag taggar!!! Jag kan sova längre 3 dagar i rad och göra vad jag vill... Wonderful.

Vi plockade blommor lite längre än vad vi behövde ;) hej banankaka
 
Det är midsommar på fredag!?!?! Ingenting är typ planerat! Vad ska jag ha på mig? Lyckades jag med min lilla killkirrning? blir det flurkmark som vanligt?  vad får vi för middag? när ska jag vakna? vad ska jag ha för smink? hur väl ska jag raka benen? hur mkt deo ska jag ha? vad ska bli det första jag säger till någon? Ska vi plocka 7 sorters blommor? haha nej okej, inte riktigt så seriöst och töntigt planerat brukar jag ha det, men alltså jag brukar ändå veta lite om vad som ska hända denna dag, plumsen och jag ska iaf hänga....sen får vi väl bara se vart det leder. Hur som helst så taggar jag hur det än blir :). Nu ska jag baka chokladbollad eller nåt sånt..

Kommentarer
Postat av: Frida

"Grattis till de stackars satarna som heter så" HAHA!

2009-06-17 @ 20:28:38
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Hur mycket deo ska jag ha? HAHAHA

2009-06-18 @ 21:17:22
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0