ingenting att göra

jag försöker att njuta, OKEJ. Fast det är faktiskt lite lättare att ha kul för sig själv när klockan närmar sig midnatt och de flesta ungdomar redan sitter vid sina datorer och nördar precis som jag och kan vara sociala. Inte för att någon är det men... jag mår bra ändå, för snart ska jag få soova och den tanken gör mig glad =D. Fast nyss smällde jag i mig ett paket Hot and spicy-nudlar och helvette så starkt... mina läppar har typ svällt upp, inte kul! Vem äter nudlar vi den här tiden just innan dom ska somna!? JO JAG. Idiot. Men mina chokladbollar blev iallafall goda och min joggingrunda kändes lite ovärd, men imorgon är sista dagen på jobbet för veckan och jag astaggar helg!

Annars så ska Teo lära mig storspela fotboll och..... köra cross :O Det låter rätt intressant tkr jag, iallafall det där med fotbollen.... Nanny fick två bollar av mig idag, vi döpte dom och har bestämt att de ICKE ska bli någon Moto Moto, och det håller vi. Nattibajs på er... (hahah det va nåt nytt)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0