Vilken högväg går du?

Jag ser rosa moln långt borta, ungefär där hustaken möter himlen (staaatsbaarn) och hör dunka dunka musik från något kvarter härifrån, det låter som de har party. Det kanske är den där snygga killen som gillar att meka med motoriska fordon och som alltid ser mig efter jag varit ute och sprungit och är som absolut fräschast,.. ja man vet aldrig, det kan ju lika gärna vara pensionärer som festar loss, fast om man ska dömma efter musikvalet så skulle jag sattsa på snyggingen. Nu vet ni det.

Vi spelade guitar hero world tour.... Jossan Chris och Nanny ägde mig, Tomek och Paulina.. men på god väg var vi. Faktiskt. Sen satt godis och Sex and the City riktigt bra. Imorgon måste jag upp typ 8.00 och åka bil till mormor och morfar för att träffa massa gamlingar. Som om jag inte har fått nog av såna redan!?! nej okej, dom här är ju iaf friska och kan leva av sig själv... tur det. Och på mormor och morfar finns det absolut inget att klaga på, dom är söta, bäst och gulligast i världen. Gifta i 60 år har dom också varit och firar diamantbröllop, Grattis till dom! Tänk.... det kommer jag aldrig få uppleva eftersom jag ska dö innan jag når den åldern. Fast iofsg... om jag håller mig frisk tills dess så kanske... som sagt så vet man aldrig. ALDRIG VET MAN NÅGONTING! HÖGVÄG TILL FAN! FUCK LIVET!! :O

Aggressionsproblem? PMS? Skadad? Ja, frågan är ju... och den består. Vi kommer nog aldrig få veta. Det är bara sån jag är...Anna:  medelsvensson, lesbisk, 50% tjejig, har musik som dold talang, är 170-179cm lång, min kärlek börjar på R, mitt svärord är Fuck, min personlighet liknar Jonatan Lejonhjärtas, jag är en "complete blondie" och en sleepoholic och för att inte glömma så är hon en också nörd som nördar facebookquizes och skriver resultaten av dom i sin blogg. NÖRD. TÖNT. Det var just en 22årig kille som skrev att jag var himla söt. BLÄ, gå och ragga på nån annan i din egen ålder tack. Blockad och död för mig är han iaf.

Livet är allt bra komplicerat...  Life is a highway? Highway to hell?  Highway man? I am the highway? Högväg till fan?  Det finns många högvägar att ta, So I couldn't help but wonder, Is you're life depending on which highway you choose?

Hahahah, ojojoj, nya Carrie Bradshaw här eller vad!? Djupt, så djupt. Nä nu jag har skrivit allt för långt om typ allt och inget. Men som avslut så ska jag bara meddela er om att under tiden jag har skrivit detta så har de rosa molnen långt borta nu har blivit gråa och partymusiken från det okända huset har skruvats ner till en för mig icket hörbar nivå. So the party is officially over. Även för mig, godnatt.


Kommentarer
Postat av: Nanny-Felicia

This is not a shit motherfucking fuck shit situation! This is fabulous

2009-06-21 @ 01:34:38
Postat av: Anonym

var du full när du skrev det här ? hahaha

2009-06-21 @ 01:56:54
URL: http://pprowse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0