And I'm just mad at Sunday, here we go Monday

Haha påhittad text där från fyran ungefär. Men låten var bra minns jag.

Dagarna går rätt segt när man inte har något att hinna med, ändå lyckas jag på något sätt tralla bort tiden så att jag varken hinner måla naglarna, dammsuga eller städa skrivbordet som jag ändå hade planerat in att göra lite snabbt sådär. Fast egentligen så spelar det ingen roll eftersom jag har ca 10 veckor på mig. Tänk så ljuvligt. 10 långa veckor och inte en endaste liten läxa. Det är därför man går i skolan... för loven. Sista "riktiga" skoldagen imorgon då!! Men det är ändå något som känns fel.... men det ska vi inte gå in på. NANNY ÄR TBX!! yeeey. Känns som det gott en månad, är nog lite beroende av flickan (a). Nu ska jag natta mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0