I'll be back before you know it

Min gårdagsnatt blev inte så tidig som jag tänkt utan Jesper tha man slog en signal och våra samtal lyckas ju aldrig bli korta... och efter de 75 minuterna så hade  jag pratat mig pigg och kunde typ inte somna om. Så min dag hittils har varit extremt lång med många gäspningar men nog har jag haft trevligt allitd,  fick både gå promenader ute i solen och vara med om drama på hög nivå. Sjukt arga vissa gamingar kan bli alltså....och då äre läksigt på riktigt! Men nu är andra veckan över och om drygt en timme drar umeås egna syjunta iväg till Ö-vik för att spendera helgen i en liten stuga utan el. Jag taggar asmkt och ser fram emot att endast bara lata mig med kompisar utan föräldrar i närheten, lyssna på musik, spela sällskapsspel, prata, bada, steka och göra absolut ingenting! Näääjs. Nu ska jag packa, trevlig helg världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0