Hit them right between the eyes

När man är så uttråkad att det inte finns och verkligen inte har något alls att se fram emot så så det så underart att komma på att man snart ska få mat. Jag lovar, man blir typ asglad och det gör ens dag, Ungefär. Om ni aldrig känt den känslan så borde ni börja söka efter den. Mat in my heart.

Terminens sista "vanliga" dag är avklarad och var väldigt givande som vanligt. Jag väntade 50min för att  ljuga för spanskaläraren, få mitt betyg och sen cykla jag hem, Sen satte jag mig med Mozart, datorn och gitarren ute på altanen och njöt av solen tills det blev askallt, då gick vi in och dansade lös till våran låt "All summer long" precis som vi gjorde förra sommaren. Det är det som hunden och jag gör bäst ;) Och ikväll ska jag och Amanda testa något nytt och spela fotboll till 00.00, Det lär nog blir party så det räcker och blir över, xD Adjö mina vänner, ha en bra dag och ät inte för mkt kex!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi borde typ starta sent, annars kommer vi frysa ihjäl. Vid den tiden är den nollgradigt, fy!

2009-06-08 @ 17:50:46
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Haha är det bara ni två? :)

2009-06-09 @ 16:59:36
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0