Livsmål och bla bla bla

Nä, nu är jag fett less på att sitta här och försöka göra ULS eftersom det knappt går någonvart och för att jag sitter och trycker upp massa sommarbilder och får världens minnestrippar från förra året. Men idag är det faktiskt sommar. 1 juni = riktig sommar. Igår var det vår, idag sommar. Från och med idag ska vi leva livet..... är det tänkt. Men jag vetefan hur bra det kommer gå eftersom jag ligger på minus nu. Jag såg iaf allra första avsnittet av The Hills idag på mtw och kom på att jag har saknat serien, förra sommaren blev jag nörd och sen dess har jag sett alla avsnitt som gått på tv typ 10000ggr, men nu var det ett tag sen faktiskt. Fast jag ska inte bli nörd igen, det lovar jag, men lite förblir jag nog alltid (A).

Och så har jag kommit på att jag gillar att vara en "medelsvensson" Det duger alldeles jättelagomt utmärkt, även fast mitt liv gärna kunde vara mkt mer spänande så har jag inget att klaga på (fast vi skulle kunna byta golv&tapeter i köket) utan bara vara glad för att jag inte är nån jävla spoild brat eller nån fattiglapp som måste gräva i soptunnorna. Så det såååå. "Medelsvensson är vi allihopa, allihopaa, allihopaa du meee och jag meee..."

Jag vill ha sommarlov... men jag vill ha nåt att se fram emot, eller iaf nån random att snacka med. Ungefär som en nattpratarkompis. Det var fint. Borde hända igen. Samma eller ny spelar ingen roll, bara den är social. Osså vill jag spela fotboll på en konstgräsplan med massa människor. Det ska jag drömma om inatt. OJ, långt inlägg...skulle kunna fortsätta i typ evigheter men jag ska skona er... tar resten imorgon ;), gonatt burnos

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tur att vi slipper ha en Spencer i vårat liv också...

2009-06-01 @ 20:37:09
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: För kärleken kommer när man minst anar det dude, alltså i buskarna

2009-06-01 @ 23:20:01
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0