Hej tönt

Vilket område behöver förnyas hos dig?

Väduren: Ditt boende och din karriärriktning.
Oxen: Kommunikationen med din omvärld.
Tvillingarna: Ekonomin och självkänslan.
Kräftan: Din personlighet.
Lejonet: En dålig vana.
Jungfrun: Samarbetet med kollegor.
Vågen: Något i karriären.
Skorpionen: Studier och vidareutbildning.
Skytten: Resurser du delar med andra.
Stenbocken: En nära relation. (PARTEYY!!!)
Vattumannen: Dina arbetsuppgifter.
Fiskarna: En kärleksrelation.

 (snodde från nån blogg som snodde den fån Glamour där jag aldrig hänger.)

"Hej jag heter Anna och jag behöver förnya en nära relation." Det låter inte alltför dumt tycker jag. Men den här däremot.. "Hej jag heter Anna och jag får e-postmeddelanden från Blip.se där det står att jag ska fira nationaldagen med dom." .. låter bara helt KOKO och får mig framstå som den nörd jag en gång var. Eller för mig vare Hogwarts & Kamrat som gällde... Blip var endast 2 månader förra året.. FAKTISKT. Nu är jag ingen tönt... säger vi som.

Hur som helst så är vi FRIA nu. ULS arbetet är inskickat och klart, så no more läxor på 11 veckor, det kallas party!!! Och ikväll blire fest... eller blire? Kanske. Vi får se vars det leder. Angelica och jag går iaf hand i hand genom denna fredagskväll, resten bangade. Kommer ni ihåg den där hemska middagen jag upplevde ensam med mamma,pappa och deras 2 gäster, då dom stirrade ut mig totalt i 10 min så jag trodde jag skulle dö? Inom 2 timmar så väntar en sådan middag igen eftersom Emy prickade in tiden och rymde hemifrån precis i tid men jag som är kär i mitt hatade rum är ensam kvar och får sitta där som ensamt barn,... igen. Hoppas på att inte bli utstirrad!! Annars så är jag och min vän Amanda Stael bäst & sjukast i världen...sånt är kul. Pussbajs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0