Grattis Sverige

Idag grattar vi vårtat fina avlånga land. Nationaldagen 2009 är här! Och vet ni hur jag ska fira den? Jo genom att gå i skogen med min familj och halva släkten som en sen födelsedagspresent till min morbror. Haha kul, ska verkligen bli helparty...naat. Nä men vädret är iaf lite bättre och varmare än igår men jag tror ändå att långkallsongerna och halsduk åker på efterom vi lär vara ute några timmar, ska också ta med mig musik ifall det blir tråkigt så jag kan pigga upp stämningen lite.

Nattliga proemnader borde man gå oftare. Riktigt skönt ju. Och när jag kom hem där vid 02.00 så möttes jag av 4 fulla vuxna vilket kan vara det töntigaste som finns. Fast männen är såklart värst, i det här fallet Pappa och Miles. "Ulla, jag ska väsksa klockan noolsex tretti". haha, men det är iaf underhållning på rätt hög nivå.

Ikväll firar vi sverige ännu ett snäpp då vi ska hejja fram vårat kära landslag till vinst mot Danmark. Men nu mina kära vänner ska jag dra på mig kläder och om 30min bär det av mot skogen, taaaaaagggga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0