Godmorgon

Först sommarlovsdagen då och vädert bjuder på moln/regn. Party. Jag har just tagit mig upp ur sängen och det känns ungefär som en såndär äcklig söndag fast av det snälla slaget. Men idag är det bara torsdag och vi kan göra whatever we waaaant. Jag gillar att upprepa det, det låter så fina. "Vi får göra vad vi vill när vi vill för det är sommarlov" Party party. Jag ska dra med ner till stan med Nanny och sen får vi se vart dagen tar oss =). Igårkväll hade vi jättetrevligt på Amandas altan och myste?, mös? hela kvällen med filtar, chips, popcorn, musik, kubb osv, drar den historien lite bättre när jag kommer tbx och har lite tid.... Nu ska jag minsann borsta tänderna i 5 min!! JAG ÄR HES, yeeeey =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0