full up

Sjukt, Sjukt så sjukt hur mätt jag är just nu. Helt sjukt. Har aldrig varit så mätt och det är inte det minsta kul. Min magsäck måste ha tänjts till sin slutliga gräns... äter jag nåt pyttelitet nu så spricker den, jag lovar. Totalt full. Men gott var det iallafall. Kinamat in maj hart! Och Paulina och Tomek hade dukat fint runt deras lilla soffbord så vi hade en mysig liten matstund där med våra kartonger och Sex and the city som alltid är lika bra.

Nu är jag hemma och kan knappt stå rakt, att göra iordning matlådan inför imorgon äcklade mig bara men det var ett måste så det var bara att blunda när jag skar i korven... haha mmmmm så gott det låter. NOT NOT NOT. Blä. Korv, jag hatar ordet korv. Det låter så... bruturskt (ett ord jag just hittade på men som beskrev ordet korv väldigt bra). Haha ajja, nog om korv... imorgon blir det till att kliva upp 8.00 och en timme senare startar jag mitt sommarjobb med gamlingarna, hoppas det finns snälla människor där... annars rymmer jag. Men nu ska jag sluta spela kille på msn trots att det är väldigt kul att svara så korta meningar, inte göra smajlisar och inte ställa frågor xD och istället dra på mig pyjamasen, hoppa lite i sängen, stå på huvudet upp och ner, gå baklänges ett varv runt rummet och sen sova.. Vi hörs igen efter 16.00 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0