En grå dag

En grå dag med moln och regn, och att gråa dagar aldrig skyndar på är vi ju redan medvetna om. Och denna onsdag var drygare och längre än vanligt tack vare massa hål då vi inte hade nåt att göra utom att ligga på varandra på bänkar i korridoren och typ sjunga... eller Marica sjöng och vi lyssnade =). Men efter många långa timmar så tog dagen äntligen slut, jag fick nytt tangentbord och det flyter på alldeles jättetoppen. Så nu ska jag sätta mig framför Madagaskar 2 som jag endast hann börja på igår, lyssna på regnet utanför och njuta av att vara ensam hemma. partyy. Shit vad Tyra ger bort saker till publiken, vi borde fara dit och typ få ett nytt liv :P

Och du letar efter gråa dagars själ att skynda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0