En förtrollande kväll, eller hur!?

Jag saknar stjänorna och solen. Molnen skymmer det allra finaste som gud har skapat på himlen (djupt), Högst onödigt tycker jag. Tänk er en solig fin dag och sen efter en god grillmiddag så kan ni lägga er i gräset och titta på stjärnorna. Åh minns ni citatet ur den där boken förra året!?!? "Mörkret faller,sa han, men titta Robot, nu ser man stjänorna" ÅH FINT. Anna (L) förra sommaren!!!!

Ajja, dagen då... den påminde väldigt mkt om förra sommaren och det kändes verkligen som sommarlov trots att vi jobbade. Ja ni läste ju om hur vi lastade öl, lekte massa lekar, osv. Det kallas soft sommarjobb och är inte ett dugg trist. När kvällen kom och firmafesten tog sin början så drog stämningen igång direkt, det grillades, lektes, skrattades, skålades och sjöngs (säger man så?) typ hela kvällen. Vi fick igång de fulla vuxna att spela fotboll och brännboll och Annelie förtrollade alla små 19-åringar, och även oss, med sin oerhört underbara sångröst och fina skills på gitarren. Man önskar ju sjukt mkt att man kunde få äga den sortens kunskaper. Hon är och har alltid varit den allra största idolen och min andra mamma,  som alltid finns i min närhet. Så det sååå. Nu är jag trött, nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0