"Det är fredag imorgon....fatta!"

Dagen är kommen, Anna gillar sitt sommarjobb på ålderdomshemmet! Coolt. Trots att jag som vanligt satt instängd med gamlingarna medans alla andra var utomhus och pressade jävel så gjorde det mig ingenting utan jag tog en timme i taget och gick promenader med tanterna, bakade en sockerkaka, käkade lunch med Hanna & Pontus och vi vandrade ner till älven och hängde där lite längre än tänkt, så jag har fått smaka på solen alldeles tillräckligt :). Annars så gjordes min dag redan innan klockan 9.00 i morse och det håller i sig än och bomull och nagellack inte vara i närheten av varandra, det blir bara bajs då. Nu ska jag sluta att lata mig, speeda upp, dammsuga, sluta tappa mobilen i golvet,  vika kläder och fara ut på en äcklig springtur i sommarvädret. "Det är fredag imorgon... fatta!" jag citerar en okänd granne, men det är sant. FATTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0