Degar

En äkta söndag. Alla är slitna, skabbiga och jag är t.om mätt sen igår. Jag lovar, kände den där mättkänslan direkt jag vaknade imorse och ville absolut inte äta nåt men tvingade ändå i mig lite grann. Just nu sitter Emy och eggar sims, jag eggar internet, Mormor och morfar är här och hälsar på och snart kommer Nanny och ska egga sims tsm med emy. Äkta söndag alltså, och jag gillare. Just nu känner jag inget som helst sug efter mat men vi ska ändå slå på stort och köpa hem Kinamat till lägenheten och se Sex and the City precis som vi planerat. Hoppas på att bli lite hungrig tills dess och ska ge mig ut på en joggingrunda och hålla tummarna om att det hjälper. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0