Barnvisor


Jag satt och lyssnade på olika barnvisor medan jag skrev ULS tidigare ikväll och jaa, det finns många partymeningar i de söta små 1 minuterslåtarna. Här är 2 exempel.

"Jag fyller dina brallor med råttor & möss"

"Man föds till männska, fisk eller banan"
(den är bäst tkr jag)

Haha ja, söta visor det där...och man får ju flashbacks från "Hemliga leken" och massa sånt. Fint fint.
Idag ställde jag mig upp, sen ba tappa jag balansen och fick ta 2 steg bakåt för att inte ramla. Är det ett tecken tro? Kommer jag få en stroke och dö... eller innebär det att min sommar kommer suga bajs!? ... det återstår att se. Vet ni försten hur galet mkt kex jag har ätit idag!?!? NEJ det vet ni inte...och det vill ni inte heller. Jag måste tagga ner lite grann innan sommaren... eller ganska mkt. illa Anna. illa.

"När man är liten och trött
Behöver man nå'n
Som stoppar om en och kramas lite grann
För ibland är man rädd
Det känns ensamt och då
Är det skönt att få hålla nå'n i hand"

LÄS VERSEN! Den är söt och sann... och jag ska bara nämna att jag är liten och trött.. säger det er något!? Nu ska lilla trötta Anna snart gå och sova och då vill hon drömma om en mening ur Lilo och Stich som lyder sååhäär: "I surf to the sunset" För det låter sådär jätteduperduperhärligt och det är min dröm. Faktiskt. Nä nu nös jag...ett tecken på att jag borde gå härifrån.... typ :P Adiós Amigos, imorgon kanske jag har min sista språklektion everrrr, men bara kanske, om läraren än snäll.

Kommentarer
Postat av: Alma

Hahaha hur fasen kunde du koppla tappad balans till att sommar kommer suga bajs?! XD

2009-06-05 @ 18:22:36
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0