Årsdag

Idag är det prick 1 år sedan hela 9D drog sig iväg med bilkaravan mot Bettnässand där vi bodde på stranden i sammanlagt 2 dagar, sov underbar himmel, käkade godis för 4000kr, spelade volleyboll, badade i havet, stekte och bara allmänt myste. Det var då livet lekte rätt och slätt, tror inte att jag hade ett enda problem.Så för ett år sedan vid den här tiden hade vi satt upp tältet som vi aldrig använde och lagade just nu Pytt i panna uppe i lägerhuset. Underbara tider.

   

Och ett helt år senare så sitter jag nu här i min säng med rosa påslakan efter en lång dag som inte är slut än. I skolan sockerbombade vi oss själva med gofika, låg på bänkar, såg en halv film, spelade brännboll och var knäpptysta i 60minuter. Och trots att ögonen sved efter sista lektionen så tog jag mig ut på en joggingrunda för att sedan belöna mig med ballerina choko och Sex and the city. Dagen dög helt klart men som den "minneslevare" (lever på minnen) jag är så skulle ändå ge rätt mkt för att få återuppleva 2-4 juni 2008 en gång till.

Kommentarer
Postat av: Frida

myys :)

2009-06-02 @ 19:24:58
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

En viss killes raka bakåtramling var inte att leka med!

2009-06-02 @ 20:41:50
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0