Är du ett svampdjur?

Det avgör du själv, men Amanda är iaf mitt lilla svampdjur (gulligt naamn!!) och ja... det är positivt :* .

Jag såg en tönt när jag cyklade hem idag, eller han blev tönt i mina ögon eftersom jag dömer efter att ha sett en enda sak och just den saken var töntig. Tönten gick med en hand på barnvagnen och lät den andra svinga fritt på andra sidan! Varför? vad är värdet med det liksom? Vem i hela världen gör så? haha jo, tönten såklart. Snackar man i mobil eller håller nåt i ena handen är det fullt normalt, men går man bara där med glasögon och lite öppen mun och låter vänsterarmen leka sitt eget liv på sidan av så ja... då kallas man tönt av mig. Haha, jag har inget liv och inget att göra så därför klagar jag på andra...

Jag har ont i vristen... har nog varit för aktiv, kanske borde tröstäta lite, nån som har smörgåstårta? Blev sjukt sugen. Haha nä okej, överaktiv har jag absolut inte varit, kanske bara lite för....vild!? (A)

Jag gillar iaf mitt nya besöksrekord som ni slog idag, det var fint... hoppas det håller sig... vi låtsas som att apberget inte alls har med saken att göra utan att alla hittade hit av sig själva, det känns bättre då. :)

Ajja nu har jag varit och lånat Madagaskar 2 av Johannes och låter den sjukt roliga filmen rädda min sjukt tråkiga kväll. Pussbajjs.

Kommentarer
Postat av: Frida

Heey Lifesaveeeer!

2009-06-02 @ 22:09:23
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: A

Svampdjur... jag vet inte riktigt om jag gillare

2009-06-02 @ 23:07:24
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0