För stora och små

Människor som är i vägen är bara i vägen. Dom borde ha lite vett och gå på sidan eller typ svänga när dom ser att man kommer mot dom... "Hallååå Kungen på den röda racer cykeln is coming trough,,...moooove!" Ungefär så borde det vara, enligt mig. Haha nä men på riktigt... dom borde använda hjärnan lite mer.

Skoldagen kändes lång, fast den var kort, jag var sjukt trött efter en kass natt med ett kokande rum och därför inte så pratglad. Men eftersom solen letade sig fram mot eftermiddagen och graderna steg till 19 så tog jag på mej den gula bikinin och la mig på gräset. Och fan ta alla flygfän som sätter sig på en en heela tiden, sjukt irriterande. Jag hade även en fin liten workout där ute för mig själv med hopprepp, utfall runt huset och styltor. Haha, det blev iaf dagens träning eftersom det är sol och jag vägrar fara ut och springa... men jag tycker det duger alldeles utmärkt. Nu ska jag titta på Sex and the city....adjöö.

Kommentarer
Postat av: Frida

Bloodsuckerrrrsssssss

2009-06-01 @ 18:21:09
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0