Friii som en fågel


mitt eget konstverk
.
Min första lediga måndag firades alldeles för länge i sängen (ha-ha) och sen var det stan som gällde. Jag är nu ca 800kr fattigare men mina inköp var helt klart värda det och jag är istället nu en stolt ägare till den berömda "Skolådan" som innehåller hela den underbara Sex & the City-serien och jag lyckades också hitta sulor och en enkel blå lagomt stor kofta/hood/tröja, jag lär mig aldrig vad det heter. Dock var den inte på rea, men skit samma, jag är nöjd! Dagen gjordes av en främlig som sa att Mozart var fin... hahah jag vetefan varför det var speciellt, komplimangen var ju inte ens till mej men det va ba kul att hon ens öppnade munnen =P. 2 dagars ledighet och jag saknar typ redan att jobba, är det illa? Jo jag tror nog det... men men, ska föröksa att njuta så gott det går. Nu ska jag stoorstäda mitt rum, det var längesen och lär nog behövas lite mer än vad jag tror. Så ba på med partymusiken, få in rytmerna i kroppen sen är jag redo för dansstädning, weii.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag gillar bilden starkt! :D

2009-07-14 @ 16:39:42
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: alleballe

bARA läskig bild hahaha

2009-07-25 @ 14:44:38
URL: http://pprowse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0