Whats happening?

Ja nu händer det saker tamesjutton...

Anna och Emy ska typ flytta hemifrån sitt goa hus till en jättemysig liten etta inte så långt ifrån. Kommer bli pank och så men annars.... TAGGA!!!!

Och min man Lars Winnerbäck kommer till vår lilla stad igen, dock i November = vinter = inomhus men vi  är såå ändå där, jao!!

Hmm,vad händer mer då? Jo jag har vänt på dygnet men gör ändå ingenting vettigt, klippte farfars gräsmatta idag, solade (var hälsad välkommen tbx du gula runda sak), städade, sjöng och typ... Ja, jo vetni!?!? Jag var ute och sprang, hurtig som jag är xD, sen ba helt plötsligt ser jag två stora cyklar med sjukt stora framlysen som dessutom var på mitt i kvällssolen, konstigt tyckte jag och fortsatte glo. Sen uppenbarade det sig ännu fler och jag kom då fram till att det inte alls var några stora cyklar med lysen utan istället ett 20-tal små mopeder körda av gubbar i 55+ åldern med små mystiska hjälmar. Haha det såg sjukt kul ut när de kom där tuffandes på rad och ALLA glodde på en. Det var en fin syn som jag kommer skratta åt då och då... kanske i min nya lägenhet, man vet aldrig. Men nu ska jag.... jag vet inte, fortsätta göra ingenting gissar jag.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Fin du & din blogg var =)

2009-07-14 @ 23:54:58
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Frida

Ska ni flytta hemifrån :O ?!?!

2009-07-15 @ 16:48:21
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0