Done and done


Anna städar och poserar framför spegeln med moppen i högsta hugg.

Anna jobbar och bygger med gamlingarna

Så var det slut... no more arbete at Hemgården med gamlingarna. Skönt. Men eftersom jag är som jag är så kommer jag sakna det. Inte allt kanske, inte de där många tysta stillasittande timmarna men typ resten :P Dagens bästa var helt klart lunchen på F&F med Hanna, Pontus, deras personal och deras tanter. Vi skulle lika gärna kunna ha suttit på en fest där alla är dyngfulla, fyllesnackar, "sjunger" och säger det första man kommer på. Sjukt kul... jag fick en fet hyllning och applåder för mitt namn och utseende och då och då kom det random meningar som "ja...det är ju julafton då" och massa andra helt urspårade grejer, party på hög nivå!! Dom tanterna for lajjf, jao! Sen har jag också spelat memory med de dementa tanterna på min avdelning, det var ju....kul. Bästa spelvalet I know xD
Nu väntar en fri ledig helg då jag kan göra exakt vad jag vill och sova hur länge som helst...och sen på måndag börjar jag mitt andra jobb i huset ett kvarter bort då det blir till att leka dag ut och dag in =) Sommarlovet har startat, yeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0