Man, I hate you found me here

Hej världens fulaste bild, hahah


Det var ett tag sen som jag tog några dagars paus från mitt bloggande, men det kommer nog ska ni se. Men ett tag till får ni nog stå ut med min dagliga (korta) uppdatering om mitt lilla liv som just nu står väldigt stilla men jag försöker njuta ändå. Dvalade t.ex i soffan idag på jobbet... det var skönt och något man typ bara kan göra på sommlovet... eller inte, haha. Ajja, det var iaf en trevlig dag med lekpark. Och nu sitter jag här och la just undan gitarren efter att ha blivit helt typ asglad när jag rensade in inkorg och fann en borttappad gammal låt som jag kärlekade jättemkt för nåt år sen sådär. Det var fint. Men fick lov att ge upp den låten ett tag för att inte tröttna och nu eggar jag istället en annan nyfunnen kärlek som tyvärr inte erbjuder akord på min nivå så jag tog mig hit och skrev ner lite skit istället. Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0