Under my umbrella

 
Var ute och gick med Mozart i regnet och var otroligt het, fråga inte ens varför leggingsarna sticker upp... Sen kom jag hem och hoppade i de djupa vattenpölarna på gården och sjöng samtidigt "å det va en korv didididi...", det var asparty tills jag märkte att mamma stod och tittade på genom fönstret, då slutade jag xD.

Fick också sms av Beethoven (nanny) som just nu befinner sig i Polen där det tydligen är hur varmt som helst och att det igår hade åskat så det luktade svavel i luften. Coolt. JAG VILL OCKSÅ! En dag ska vi dra dit, Emy, Nanny, Paulina och jag... undra bara när det blir.

Annars har dagen ba sprungit fram, var uppe till 5  igår, sov till 13.00, gjorde ingenting, åt middag, hoppade i vattenpölar, for med Alma för att hälsade på Amanda och Oskar och nu är klockan typ midnatt och jag skulle tro att det är dags för ännu en vaken natt. Är iaf pigg men har inte bestämt mig för vilken film det blir men det lutar åt Hairspray eller typ Pirates of the caribbean för en liten nördfilm ska det iaf vara, och till det kokas nudlar för nattmat är typ.... helt underbart! det är något jag kommit fram till under dessa nätter xD. Godnatt mina vänner.

Goo tur og lykke til,
hahah Norska är ju partyspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0