datajävel

Ja, det är midnatt (låter väldigt vinteraktigt), kvällen spenderades med Frida min pumpa och vi ba babblade på om våra liv och kollade på gamla fina videos. "you know....stuff" Sen blev det en nattlig promenad med Mozart och tillslut kom jag hem och skulle starta min egen lilla bärbara dator, men då..... DEN STARTAR INTE. eller jo, men den kopplar typ inte in Windows och blablablabaaaajs. Jag hatar de där jävla fuckade skoldatorerna så mkt att jag älskar dom. Jag är liksom inne på min tredje dator detta läsår och eftersom det nu är sommarlov så finns det inga trötta datatekniker som jag kan vända mig till. Fetbajs. Dumma dumma dator. Aja, egentligen kanske det är bra... då slipper jag vara så nördig och istället göra viktiga saker, t.ex som att städa rummet och läsa böcker xD. Bara inte allt försvinner för då blir jag sur på riktigt! Nu ska jag iaf gå i säng tidigt och inatt delar jag den med min lilla hundvän Mozart... godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0