tidig morgon

Vaknade vid 12.30, sa hejdå till mamma och pappa och firade att äntligen vara ensam hemma genom att fara ut och springa ett par helvettesvarv runt rödberget. Efter det flöt dagen på, dock inte så mkt tid ensam i mitt tomma hus utan höll till hos Amanda tsm med henne &  Alma till klockan 01.00 då vi cyklade hem i den mörka natten som nu, 2,5h senare har blivit ljus. Hos Stael hann vi iaf med att basta som män, äta och prata. Väl hemma har jag gjort huset = pumpa musik, sjunga högt och äta nattmat (jag tar väl vara på min ensamma tid xD). PARTY. Nu är klockan 04.48.. jag borde sova även fast jag inte vill, jagmenar, det är ju en dag imorgon också... och den ska vi ju inte sova bort. God morgon kära vänner, än så länge är dagen ung


vi bastar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0