Heaven is a place on erath

Nej mina naglar är inte blåa? Vem skulle komma på att måla dit den färgen på ett par bruna fingrar? inte då jag.... eller?

Jaja, jag och mina blå naglar är ialfall vakna och har faktiskt varit det i några timmar. Man får ju inte sova bort de dagar då Juli månad äntligen bjuder på sol. Det hade varit illa. Men jag vill fara till havet, stranden, klippor! Ni vet, sånt som hör sommaren till. Men i Bodbysund får vi iaf bada hur ofta vi vill, så det så.

Och jag har även kommit fram till att jag vill åka till Danmark. haha, och då tänker ni; Varför just till Danmark? ett land som typ ser ut som Sverige fast de istället sväljer orden då de pratar och tar sverige i fotboll!? Varför vill du åka dit Anna?
- Jo därför jag såg några bilder och det var jääääätttteeeefiiiint. Det var lite som min dröm. Ni vet, vita båtar i en fin hamn, en jättefin strand med värsta fina sanden och jätteblått vatten, lantärnor (jag gillar ordet) och fiskmåsar. Nej, det var inte som i Sverige, men det var inte heller sådär värsta paradisutomlandset, nej... det var Danmark. Dit ska jag.... kanske kan jag leta upp min Dansk också :D, fast juste.... han var ju Norsk, rackarns!

Annars är mamma påväg till Turkiet och vi är påväg ut ur huset, eller nej, inte riktigt än, men snart. Myslägenheten, snart kommer vi!!! yeeey. Och snart kommer åskan också... bäst att dra ut alla sladdar. Byee


Kommentarer
Postat av: Frida

svar: haha "puttisnuttig" var ett mkt fint uttryck tycker jag :] :D:D

2009-07-15 @ 16:17:31
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: MENDU FRÄÄÄNT JU! :O :D

2009-07-15 @ 17:07:00
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Ja dom där mammorna som drog till Turkiet! Orättvist!!!

2009-07-19 @ 03:07:34
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0