Som alla dina killar kan

Det känns som riktig höst utomhus... och kolsvart är det också. Inte kul. När tog de fina och varma sommarnätterna slut? Jag saknar dom... hann nog inte riktigt njuta av dom när de fortfarande fanns. "YOU DON'T KNOW WHAT YOU GOT TILL YOU'RE MISSING IT ALOT" det är typ mitt citat i livet... stämmer så 100 procentigt bra.

Annars träffades cykelgänget (NANNY ÄR TBX) i 2h och hann få skrattkramper i magen... iaf jag då Emy typ va en man. Sen hann vi äta glass,jordgubbar och chokladsås och samtidigt se slutet av Beck. Vi är så kung.

Och nu överväger jag och Nanny att vara uppe hela natten istället för att gå och lägga sig och sedan vakna klockan 7.00 och vara huuur trött som helst. Det är lika bra att vara övertrött när man väl går till jobbet och skratta sig igenom dagen... (säger jag nu ja...) haha. Hon är  påväg... snart blire laaaaan! Undra egentligen vad vi ger oss in på... vi jobbar typ till 21.00 imorgon kväll. haha fyyfaaaaan. Men det är sommarlov, man ska passa på! HOOH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0