"Sen klev jag på bollen"



Ja, att sova tidigt när jag är ledig är inte direkt min grej, man måste ju leva då man kan. Sitter här vi den gigantiska hemmadatorn eftersom min lilla laptop är inlämnad hos pappas kompis dataexperten, hoppas den har det bra. Mozart ligger på golvet brevid mig och är nog rätt trött, tycker synd om hundar som typ aldrig sover på riktigt, de är alltid på vakt även fast de blundar och minsta lilla ljud så hoppar de upp och är beredd på att skälla. Så gör iallfall Mozart. Annars var denna kväll/natt var fin... Nanny och jag lagade middag och vi allmänt bäst bara... sen har jag suttit här i några timmar, lyssnat på musik och chattat med massa sötisar. Ungefär lite som förra sommaren, bara det att Aneglica och Marica nu finns i mitt liv vilket jag inte sörjer för en sekund. Angelica och jag bestämde dessutom att vi ska finnas i vanadras liv om 10 år, jag lovar att uppdatera er då om vi lyckats eller inte ;). Ajja, nu ska jag "börja tänka på refrängen" och för Mozarts skull gå och lägga mig. Amanda min lilla tå stiger om 3 timmar upp och jobbar, hahah.. ibland är livet allt bra orättvist. Godnatt världen

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu är Amanda dooone!

2009-07-17 @ 14:24:10
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0