PARTY


"Dansa med oss
Klappa era händer
Gör som vi gör
Ta några steg åt vänster
Lyssna och lär
Missa inte chansen
Nu är vi här med
Caramelldansen!!"

Har jag party eller har jag party? Haha, jag har fan party! Har aldrig haft såhär party sen eftersläppet med Waldorfbarnen. (ja, jag missburkar ordet party ;))Ensam, javisst men det är sjukt kul och sjuukt krävande. "Fläsket brinner" beskriver det hela väldigt bra xD. Har gått lös till Emys partyplatta som bjuder på en massa härlig fjortisdunk och våran bas i vardagsrummet är inte att leka med alltså! Om man bortser från kassörskan på Konsum så har inte jag pratat face to face med någon under denna dag. Det var typ skönt.. det tomma huset och jag förenar oss så fint =) Men nu närmar sig klockan 23 och jag ska duscha för att sedan mysa ner mig i soffan, käka taco-chips och titta på Sex and the City.  God kväll mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0