"Om jag dör, går du på min begravning då?"

Jag fick en ledig kväll och gjorde absolut inget av den. Jag ville inte. Eller först ville jag. Sen fick jag dissen av jesper och marcus, sen stack mamma, pappa och Mozart, sen blev det kolsvart och sen kom spökena. INTE KUL. Jag tröståt popcorn och tittade på sex and the city. Jag borde gå ner till den kolsvarta tysta undervångingen och hänga tvätten innan den ruttnar, men jag vill intee. Det ränner faktiskt omkring massa mördare, rånare och psykopater här i trakten. Om jag dör, går ni på min begravning då?  Kom ihåg How to save a life, Westlife osså lägger jag till Caramelldansen så ni kan ha lite party också. Det är det enda jag kräver! Nu går jag.... ha ett bra liv mina vänner (om jag inte skulle komma tbx alltså)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men slutaaa, jag ska ju prata med dig i telefonen idag

2009-07-30 @ 11:14:38
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0